Charlotte Bijl’s reisblog
Verhalen
Foto’s
Kaart
Profiel
Home
Foto’s
Cambodja
busje?
busje?
9 maart 2014
Deze foto werd gemaakt op 9 maart 2014 met een
Sony DSC-WX5
.
«
1 Reactie
FriBi:
20 maart 2014
Lieve Charlotte.
Wat maak jij veel mee! En je verzint ook wel steeds oplossingen. Zittend in slaap vallen lijkt me ook wel een kunst. Heel leuk beschreven ook! Xxxx Ineke
Laatste reisverhalen
Een onverwachtse dag in Taichung, natuur & aapjes bij Sun Moon Lake en Taipei met een local!
Kaohsiung in 1 dag, zonsondergang op Cijin eiland en Michelin waardig eten in Tainan
Zon, de Taiwan Open of Surfing, aboriginals en strand
Taipei verkennen, Michelinhapjes proeven, fietsen in Yilan en kennismaken met een leuke local!
Gestrand op een bergtop, op walvisjacht en een grappig lokaal avondmaal.
Alle reisverhalen »
Laatste foto
Mailinglijst
Ontvang een email
wanneer ik een nieuw reisverhaal plaats:
Reislogger
Inloggen
Reisblog maken
Wat maak jij veel mee! En je verzint ook wel steeds oplossingen. Zittend in slaap vallen lijkt me ook wel een kunst. Heel leuk beschreven ook! Xxxx Ineke