busje?

9 maart 2014

busje?

Deze foto werd gemaakt op 9 maart 2014 met een Sony DSC-WX5.

1 Reactie

  1. FriBi:
    20 maart 2014
    Lieve Charlotte.

    Wat maak jij veel mee! En je verzint ook wel steeds oplossingen. Zittend in slaap vallen lijkt me ook wel een kunst. Heel leuk beschreven ook! Xxxx Ineke